Conceptontwikkeling

En eigenzinnig thema, een activiteit op maat, een mirakelse beleving.

Creatief brein

Een creatief concept. Dat begint met denken in mogelijkheden, dromen en misschien wel weer even kind zijn. Bij het creatieve brein van Mirakel Promotions staan de radartjes nooit stil. Hij ziet, luistert, ervaart en bedenkt. Zo ontstaan er concepten die je nergens anders tegenkomt.

Een goed idee is leuk, maar dan

Creativiteit is natuurlijk leuk, de uitvoering is minstens zo belangrijk. Ons motto is: ‘we hebben het nog nooit gedaan, dus we denken dat we het wel kunnen’. Met onze goede ideeën, is de uitvoering hoe dan ook een succes.
Wil je weten wat we zoal bedacht en gemaakt hebben? Vraag dan gerust naar:
• De middeleeuwse fruitkast (toen er nog geen stroom was)
• Bolletje, bolletje, onze variatie op het wereldberuchte spel “Balletje-balletje”
• De luchtballon van krantenpapier (in groot formaat, 12 meter)

Inspiratie

Theo Tankink heeft jarenlange ervaring in de evenementenwereld. Eén van de acts van zijn hand is het spel De Middeleeuwse Fruitkast.

De organisatie van de Zwarte Cross vroeg ons om mee te denken met het inrichten van een nieuw podium, die alleen toegankelijk is voor deelnemers van de Zwarte Cross. Le Garage ontstond en werd door ons op de volgende wijze vormgegeven:

Maak een afspraak
met Theo – creatieve concepten